Proč přeložit vaši webovou stránku do angličtiny? Tyto 3 důvody vám napoví

Proč přeložit vaši webovou stránku do angličtiny? Tyto 3 důvody vám napoví
Foto: ilustrační foto
Slovácko Volný čas 03 / 05 / 2022

Přemýšlíte, zda postačí, aby vaše webové stránky nabízely pouze český jazyk? Ve většině případů bude odpověď ne. V tomto článku se můžete dočíst, proč se vyplatí nechat si přeložit webové stránky přinejmenším do anglického jazyka.

Lepší viditelnost a větší návštěvnost

Web společnosti je v podstatě výkladní skříní, kterou si může každý kolemjdoucí prohlédnout a rozhodnout se, zda vstoupí, či nikoli. Vešli byste do obchodu, kde jsou název a popis produktů, stejně jako zásady výměny a vrácení peněz, napsány v jazyce, kterému nerozumíte, zatímco další obchod nabízí stejné produkty, ale tentokrát ve vašem jazyce a ve vaší měně? Totéž platí pro webové stránky.

Tím, že si necháte přeložit svůj web, oslovíte co nejvíce lidí a získáte nové zákazníky. A to nejen ze zahraničí. I v České republice v současnosti žije spousta cizinců. Navíc vám to umožní objevit se ve výsledcích vyhledávání nových potenciálních zákazníků a získat své místo na novém trhu. Je to tedy krok vpřed k větším prodejům.

Důvěra nových zákazníků

Přežití firmy samozřejmě závisí na loajalitě jejích současných zákazníků, ale také na získávání zákazníků nových. Je to jakási záruka do budoucna pro každou společnost bez ohledu na její obor, která vyžaduje neustálé hledání. Určitě znáte výraz: „náš zákazník, náš pán“. Vaše společnost nabízí řešení potřeb vašich zákazníků, a pokud ta stávající nevyhovují, může to pro vás být alarmem.

Dnes je na firmách, aby se přizpůsobily svým zákazníkům. I když vaše společnost nabízí ta nejlepší řešení na trhu, nezíská si mezinárodní renomé a nepřiláká zákazníky na druhé straně hranic, pokud se nebude snažit hledat nové zákazníky nabídkou verze svých webových stránek v jazyce, kterému rozumí. Jakmile se zákazník dostane na váš web, musíte ho ještě přesvědčit, aby tam zůstal. Proto byste si na veškeré překlady angličtiny měli vždy najmout odborníka.

Nezaostáváte za konkurencí

Pokud jste si svůj web ještě nenechali přeložit, pravděpodobně zaostáváte za svými konkurenty. Jen málo společností se dnes připravuje o výhody překladu svých webových stránek. Nejlepší, co uděláte, je, že si to sami ověříte.

A pokud s trochou štěstí vaši konkurenti ještě nemají své webové stránky přeložené, udělejte krok napřed a buďte první. To vás výrazně odliší od ostatních a poskytne vám příležitost vybudovat lepší reputaci vaší značky na novém trhu. Není tedy na co čekat.

autor: komerční sdělení

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace