Divadlo odtajnilo trumfy roku 2009

Divadlo odtajnilo trumfy roku 2009
Slovácko Kultura 21 / 10 / 2008

„Mohl bych poprosit o vstupenky na muzikál Adéla ještě nevečeřela?“ Takové a podobné otázky zaznívají den co den v telefonech Slováckého divadla. Odpověď je stále stejná. „Máme vyprodáno. Přednost mají naši předplatitelé,“ sdělují pracovnice programového oddělení. V těchto dnech začíná předprodej předplatného na rok 2009. Divadlo očekává boj. Diváci už vědí, že bez předplatného jsou jejich šance vidět úspěšné uherskohradišťské inscenace minimální.
Slovácké divadlo i letos vyrukovalo s originální kampaní. Jejím heslem je slogan Přicházejte na zelenou. „Zelený panáček je tím, kdo diváky pravidelně doprovází na cestě k nám do divadla,“ říká dramaturgyně Slováckého divadla Hana Hložková a přidává další význam. „Je ale zároveň pohotovým průvodcem světem lidí, kteří ztratili směr, ocitajících se na pomyslných křižovatkách cest, a rozmýšlejících se kam, proč a jak se vydat. Příběhy, které jsme divákům připravili, jsou o lidech čekajících na zeleného panáčka, tedy na někoho, kdo jim pomůže zorientovat se ve vlastním životě.“
V programovém oddělení divadla se na příval předplatitelů připravují už několik týdnů. „Každý, kdo si k nám zavolá s přáním pořídit si předplatné na rok 2009, ten od nás zdarma dostane brožuru, ve které si všechno potřebné přečte a pak jen stačí vybrat si den, kdy bude chtít divadlo navštěvovat,“ potvrzuje Monika Burdová s tím, že podstatnou roli hraje i cena. Majitelé předplatného na rok 2009 ušetří třetinu ceny, kterou by za vstupenky zaplatili, kdyby si je pořizovali zvlášť. Problémem je už jen kapacita divadla. „Jsme téměř na hranici našich možností, ale slibujeme, že všem zájemcům se budeme snažit najít ta nejlepší místa,“ dodává mluvčí divadla Josef Kubáník.

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace