V sobotu se otevře divadelní zákulisí pro všechny
Foto: Marek Malůšek / Marketingové oddělení divadla: Blanka Němcová, Simona Škrabalová a Monika Kalinová.
Ani letos nevynechá Slovácké divadlo příležitost strávit se svými diváky noc v divadle, a to při příležitosti šestého ročníku Noci divadel, který se bude konat už tuto sobotu 17. listopadu.
Připravujeme pro diváky atraktivní, celovečerní program. Akci zahájíme v 19 hodin tradičním společným potleskem, který zazní ve všech divadlech napříč Evropou. Následovat bude komedie Falešné našeptávání. Po tomto představení čeká diváky překvapení a exkurze po divadle. Chybět nebude ani občerstvení, hudba, naši herci a další zaměstnanci, kteří divákům předvedou to, co jindy nevidí, uvedl ředitel divadla Michal Zetel s tím, že po loňském ročníku, kdy se akce protáhla až do čtyř do rána, věří, že se podobný divácký úspěch Noci divadel zopakuje.
Když diváci chtějí vidět Aničku a bylinkové máslo
Nedílnou součástí divadelního zákulisí je marketingové oddělení. Zahrnuje nejen důležitou práci v pokladně, ale i péči o předplatitelské skupiny, zvedání telefonů, vyřizování rezervací, přípravu tiskovin a mnoho dalšího. Někdy to končí až psychologickou poradnou a terapií, když se chce čas od času některý divák vypovídat, říká s úsměvem jedna ze tří členek týmu Monika Kalinová.
Marketingové oddělení divadla ale zpracovává také požadavky diváků, kteří občas mívají speciální nároky a přání. Hodně často slýchám, že se diváci chtějí hlavně bavit. Takže je jasné, že v oblíbenosti vedou komedie a muzikály. Máme ale i dost těch, kteří v divadle hledají i něco víc než jen pobavení a procvičení bránice. Hodně našich předplatitelů si předplatné kupuje i právě kvůli tomu, že se vyloženě těší na to, že si budou moci pořádně zapřemýšlet, dodává Kalinová.
Nároky předplatitelů jsou velké - všichni by chtěli sedět v předních řadách, všichni známí by chtěli sedět vedle sebe a mnoho dalšího. Ale našim divákům se samozřejmě v rámci možností snažíme vycházet vstříc, uzavírá další členka týmu Simona Škrabalová.
Celý rozhovor o tom, jak funguje marketingové oddělení Slováckého divadla, jak diváci dokáží poplést názvy her i o novém předplatném, nabízí divadlo v novém čísle Časopisu, který je zdarma k dispozici přímo v divadle, nebo na recepci DOBRÉHO DNE.
Co diváci spletou
Místo pohádky Anička a bylinkové kouzlo chtějí vidět Aničku a bylinkové máslo, komedii Úča musí pryč! zaměňují za Úča musí ven!, muzikál Pokrevní bratři přejmenovali na Tři bratři a komedii 1+2=6 si pletou s rovnicí 3+2=5.