Jarošovský pivovar má světovou etiketu!

Jarošovský pivovar má světovou etiketu!
Foto: Jarošovský pivovar
Uherské Hradiště Podnikání 11 / 09 / 2018

Etikety na lahvích Jarošovského piva dobývají svět! Česká agentura Little Greta, která je podepsána pod jejich designem, navázala na sérii cen ziskem Red Dot Award, nejprestižnějšího ocenění na světě, které od roku 1955 uděluje německé designové centrum sídlící v Essenu.
„Na cenu jsme náležitě pyšní, Jarošovské pivo zkrátka nejen chutné, ale také se líbí,“ komentoval mimořádný úspěch Miroslav Harašta, ředitel pivovaru. V soutěži se totiž každoročně posuzují práce tisíců designérů a studií ze šedesáti zemí. „Red Dot je pro designéry to stejné jako Oskar pro herce,“ uvedl Tomáš Nedvěd, jeden z majitelů agentury, která už má za etiketu v kapse i dvě ceny World Beer Awards, IDA Design Award a A´ Design Award.
S Red Dot Jarošovské pivo procestuje celý svět, vítězné práce jsou totiž prezentovány v muzeích Red Dot Design Museums v rámci putovní výstavy Red Dot on Tour.
Vítězný vizuál čerpá z tradičních slováckých motivů - kohouta, jeřábu nebo srdce, které polští designéři Little Grety Pawel Ratajczyk a Mateusz Slowakiewicz doplnili o typické pivní symboly - chmel a ječmen.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace