Návštěvníků je méně, ale výnos vzrostl

Návštěvníků je méně, ale výnos vzrostl
Foto: ilustrační foto
Uherský Brod Podnikání 15 / 02 / 2016

Brodskému aquaparku Delfín se ekonomicky daří, i když celková návštěvnost v roce 2015 v porovnání s předcházejícím rokem 2014 je nižší. Dobrým výsledkům pomáhají návštěvníci s permanentkami a také abonentními čipy. Tahákem pak zůstává projekt Věrnostní Delfín, jehož smyslem je ocenit plavce, kteří pravidelně využívají služeb aquaparku. „Naše poděkování přeměňujeme na motivační finanční částku, kterou vrátíme návštěvníkům zpět formou bonusu, a to až ve výši čtrnácti procent při útratě nad 8 tisíc korun ročně,“ vysvětluje ředitel CPA Delfín Vlastimil Šmíd.
Loni prošlo turnikety s permanentkou 54 003 lidí, což je o pět procent více než v roce 2014. Pokud jde o celkovou návštěvnost, turnikety prošlo 191 438 osob. Tento výsledek představuje ve srovnání s rokem 2014 mírný, celkem tříprocentní propad. „Zajímavostí ovšem je, že výnos z tržeb aquaparku dokonce mírně vzrostl, a to především zakoupením delších časů pobytu,“ poznamenal ředitel Šmíd.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace