O přímé spojení mezi Slováckem a Prahou roste zájem, FlixBus hlásí nárůst cestujících o 40 procent

O přímé spojení mezi Slováckem a Prahou roste zájem, FlixBus hlásí nárůst cestujících o 40 procent
Foto: FlixBus
Slovácko Podnikání 01 / 10 / 2018

Mezi Slováckem a Prahou roste počet cestujících, vyplývá to z dat autobusového dopravce FlixBus, který na této trase vypravuje každodenní spoje. Pravidelné spojení mezi Prahou, Brnem, Slováckem a Trenčínem spustil 10. června. Za první tři měsíce provozu linky došlo k nárůstu počtu přepravených cestujících o 40 procent. Nejvytíženějšími spoji jsou tradičně páteční z Prahy a nedělní ve směru do Prahy.
Každodenní spojení slováckých měst a Trenčína s Brnem a Prahou se zelenému dopravci osvědčilo. Zájem o tuto trasu roste i po prázdninách, kdy objem přepravy bývá na většině tras v Evropě zpravidla nejvyšší. Spoje na této trase jezdí každý den, nádraží Florenc opuštějí v 15:20. Z Trenčína naopak vyrážejí v ranních hodinách každý den v 7:35, z Uherského Brodu v 8:30 a z Hradiště v 9:00 hodin. Dopravní spojení Uherského Hradiště s Brnem obecně není nijak jednoduché, vlaky jsou na této trase až o hodinu pomalejší.
„Za první čtvrtletí můžeme pozorovat téměř poloviční nárůst cestujících na trase mezi Slováckem a Prahou. Zákazníky lákají moderní a čisté autobusy, výhodná cena a také kvalitní připojení k Wi-Fi, díky kterému mohou během cesty pracovat nebo se dívat na film,“ uvádí mluvčí společnosti FlixBus Martina Čmielová.
Dvě LTE antény na střeše každého zeleného autobusu spolu se silnou dualband Wi-Fi a distribuovaným anténním systémem poskytují kvalitní neomezené 4G/LTE internetové připojení, což je aktuálně nejpokročilejší řešení, které je na autobusových linkách v Česku dostupné. Integrovaný zábavní portál Passengera dokáže za jízdy zobrazit aktuální polohu FlixBusu na mapě, cestující si mohou číst zprávy, sledovat některý z 20 nabízených filmů, poslouchat muziku nebo si cestu zpříjemnit hraním her. Vše je dostupné v češtině, angličtině i němčině a nabídka zábavy se neustále aktualizuje. Podle informací dopravce spokojenost jeho zákázníků s kvalitou internetu stále roste, za poslední měsíc se zvýšila z 3,4 na 4,4 body z pěti. Pro zákazníky je dostupný internet velmi vítaný – objem přenesených dat v rámci neomezené Wi-Fi narostl o 25 procent.
Společnost FlixBus za poslední měsíce zapracovala i v mnoha jiných směrech: „Zjednodušili jsme rezervační a platební systém, posílili předprodejní místa a rozšířili provoz na řadě vnitrostátních spojení,“ shrnuje inovativní kroky Martina Čmielová.
FlixBus vstoupil na český trh vnitrostátní dopravy v srpnu loňského roku. Svým zákazníkům nabízí vysoký komfort cestování se vším, co je pro pohodlnou cestu nezbytné – nabíjecími zásuvkami, spoustou místa na nohy, dostatečným zavazadlovým prostorem a kvalitním Wi-Fi připojením. Denně je možné vybírat z 300 000 spojení do 2000 destinací ve 29 zemích. Kromě autobusů začala společnost v Německu provozovat i zelené vlaky FlixTrain.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace