S lyžemi zamiřte k profesionálům

S lyžemi zamiřte k profesionálům
Uherský Brod Podnikání 18 / 11 / 2011

Zima již pomalu klepe na dveře a nebude trvat dlouho a hory zasype první sníh. Poté již nic nebude bránit tomu sbalit lyže či snowboard a vyrazit vstříc zimním radovánkám. Ještě předtím, než se před vámi zabělá sjezdovka, je potřeba zjistit, v jakém stavu se lyže nacházejí. To tedy v tom případě, že jste po minulé zimě lyže uložili někam do sklepa či garáže a věříte, že budou v takovém stavu jako před půl rokem. Aby vás ale pod svahem nemile nepřekvapily, je potřeba využít služeb servisu, který lyže opět uvede do perfektního stavu. Nejlepší možností je svěřit zimní výbavu profesionálům z  Hope Sport, ať už přímo na centrále v Uherském Brodě nebo na některé sedmi poboček po celé Moravě. Do firmy Hope Sport se vyplatí zamířit i za pořízením nové, nejenom zimní sportovní výbavy.
Uherskobrodská firma Hope Sport již na českém sportovním trhu působí patnáct let. Za tu dobu vybudovala po celé Moravě síť prodejen se sportovními potřebami a zákazníkům nabízí i kompletní servis, který zajišťuje tým proškolených profesionálů. A právě před startem zimní sezony jsme se zeptali majitele Ing. Petra Holáska, co by měli lyžaři, než poprvé vyrazí do hor, udělat se svým vybavením.
Proč by si zákazník měl vybrat zrovna  vaši firmu?
Odpověď je docela jednoduchá. Naše firma dokáže nabídnout kompletní servis všech služeb. Tedy nejenom prodej, ale i poradenství a servis. Zákazník má možnost si lyže nebo snowboard před koupí vyzkoušet v rámci testovacích dnů, které pravidelně pořádáme v regionálních lyžařských střediscích. Ale i když nevyužije tuto možnost, náš profesionálně proškolený personál mu nabídne dostatek informací a rad ke každému produktu.
Každý lyžař by měl vědět, jak se ke své výbavě chovat. Přesto, co byste doporučil?
Lyže by se měly servisovat minimálně jednou až dvakrát za sezonu. Spousta lidí totiž hodí lyže po sezoně někam do sklepa či garáže. Pak vyrazí na první lyžovačku a zjistí, že jsou třeba rezavé, protože je na jaře pořádně neutřeli. Nejlépe jak těmto nepříjemnostem předejít, je pravidelná návštěva servisu. Čím víc se o lyže staráte, tím déle vám vydrží. Mezi lidmi stále přetrvává názor, že pokud si koupí drahé lyže, není potřeba se o ně starat. Tento názor je ale opravdu mylný.
Pravidelnou návštěvou servisu prodloužím životnost lyží?
To určitě. Bez odborného servisu nikdy nedocílíte stoprocentního využití svých lyží. V žádném případě se nejedná o drahou záležitost. Lyže by se měla pravidelně voskovat a brousit. Naše firma nabízí broušení kamenem s možností výběru struktury, které dokáže skluznici připravit daleko kvalitněji než obyčejné broušení smirkovým papírem. Ubírá totiž podstatně méně materiálu z hran a skluznice a tím právě prodlužuje životnost samotné lyže.
Jaké speciální služby dokáže ještě nabídnout váš servis?
Další specialitou je tuning. Díky našemu speciálnímu stroji dokážeme vytvořit na hraně lyže tuning podle individuálních přání zákazníka. Lyže, která projde naším servisem, se vám na svahu nezařeže. Určitě se každému lyžaři už někdy stalo, že na nově nabroušených lyžích nemohl zatočit. Právě tuning zaručí, že jsou lyže nabroušené tak, že jedou tam, kam potřebujete, a takový servis nabízí na Slovácku jenom naše firma, která je autorizovanou součástí celoevropské sítě Montana Swiss. To znamená, že zákazník dostane stejný servis jako třeba na ledovcích v Rakousku, ale za podstatně nižší cenu. O tom, že náš servis má dobré jméno, svědčí i stoupající počet lyží, které každoročně servisujeme. Pokud má zákazník zájem, dokážeme seřídit vázání na digitálním přístroji.
Dá se krátce říct, co všechno vaše firma nabízí?
Stěžejním sortimentem je kompletní vybavení pro zimní sporty, sjezdové lyžování, běžecké lyžování, snowboarding a bruslení. Celoročně nabízíme značkovou sportovní obuv, tenisové vybavení a vybavení pro míčové sporty, sportovní oblečení a kolečkové brusle. V každé kategorii se zákazníkům snažíme nabídnout vše včetně doplňků.
Tento kompletní sortiment nabízíte ve všech šesti prodejnách?
Všechny prodejny máme propojeny on-line. Takže pokud nějaký druh zboží není na té konkrétní prodejně, jsme ho díky propojení schopni dodat. Takže zákazník nemusí navštěvovat jinou prodejnu. To samé platí i o servisu, půjčovně a testovacím centru.
Nabízíte pro zákazníky i nějaký věrnostní program?
Ano, nabízíme zákaznické karty, které dokáží ovlivnit konečnou cenu. Na základě nákupů se na kartu načítá obrat a podle něho pak poskytujeme zákazníkovi slevu, která jde nad rámec našich standardních slev. Kromě toho nabízíme pro všechny naše zákazníky různé slevové akce.
Více na www.ski-sport.cz. 

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace