Setkání investorů společnosti REAL KREDIT a.s.
Foto: RK
Ve čtvrtek 6. října se v areálu Panského dvora v Kunovicích uskutečnilo historicky první Setkání investorů společnosti REAL KREDIT a.s. Téměř stovka účastníků velmi pozorně sledovala především odpolední oficiální program. V něm rodinný holding Štěrbových představil čtyři základní podnikatelské aktivity, na kterých stojí současný úspěch společnosti.
Úvodní prezentace nejstaršího segmentu - autosalonů UH CAR - se ujal Martin Štěrba, stejně jako na závěr bloku představení finančních služeb a operací, které znamenají jednak pohon pro ekonomické aktivity holdingu a současně fixní, pravidelné a spolehlivé výplaty výnosů pro investory.
Antonín Štěrba jr. ve svém bloku potom představil nejmladší podnikatelskou aktivitu, kterou je distribuce a prodej zdravotnického materiálu. Distribuční firma MediCredit a.s. a její e-shop Mediskont se specializují na zdravotnický materiál, jednorázové oděvy, hygienické prostředky a hojení ran. Firma je dodavatelem do nemocnic, sociálních zařízení, ambulantních zařízení ale také do firem či domácností.
Samostatný blok prezentace věnoval podnikání v segmentu realit.
Zakladatelem rodinného holdingu je Antonín Štěrba st. Ten ve svém úvodním slově ocenil přínos a akceleraci, kterou do podnikání přinesli oba synové: „Jsem rád, že hlavní podnikatelské břímě už několik let leží na bedrech našich synů, kteří za poměrně krátkou dobu pozvedli rodinné podnikání výš, než se to podařilo mně.“
A samozřejmě poděkoval přítomným partnerům a investorům, kteří pomáhají holdingu realizovat jejich podnikatelské plány a vize.
Vedle společenské části setkání se s velkým ohlasem setkala také malá charitativní dražba. Pouhých osm položek vydělalo celkem 47 900 Kč. Tuto částku REAL KREDIT zdvojnásobil a ještě v průběhu večera tak mohli bratři Štěrbovi odevzdat šek na 95 800 Kč do rukou ředitele uherskohradišťské Charity Jiřího Jakeše.
Podle slov obou bratrů, Martina a Antonína jr., počítá REAL KREDIT s tím, že podobná setkání se stanou pravidlem. Partneři a investoři společnosti totiž oceňují, považují za zásadní a důležité jejich osobní přístup a otevřenou komunikaci.