V ARAVERU odhalili třetí generaci ŠKODY FABIE

V ARAVERU odhalili třetí generaci ŠKODY FABIE
Foto: ARAVER
Uherské Hradiště Podnikání 18 / 11 / 2014

11. listopadu se poprvé otevírají lahve se Svatomartinským vínem. Letos se na svátek svatého Martina představila i zbrusu nová Škoda Fabia třetí generace. Mladoboleslavská Škodovka ve všech svých autorizovaných pobočkách právě v tento den poprvé nabídla zákazníkům možnost si nejnovější klenot z produkce jednoho z největších výrobců osobních aut v Evropě vyzkoušet a seznámit se s ním. Tuto možnost mají i zákazníci firmy ARAVER v Uherském Hradišti. Na otázky o nové ŠKODĚ Fabii nám odpovídala Jitka Nesázalová, vedoucí prodeje ŠKODA.
Jak se Vám osobně líbí nová Škoda Fabia a co na ní oceňujete?
Líbí se mi moc, je na ní vidět kus dobře odvedené práce a oceňuji především její schopnost oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků.
Jaký spatřujete základní rozdíl mezi předchozí a současnou generací Škody Fabie?
Základním a na první pohled zcela evidentním rozdílem je design, ale samozřejmě má nová Škoda Fabia i mnoho jiných předností, je přece rodu ženského. Například nabízí nové technologie, nové motory a nepřeberné množství barevných kombinací karoserie.
Čím může zákazníka tento vůz překvapit? A na druhou stranu, co může zákazníkům nabídnout?
Tak to už trochu vyplývá z předchozí otázky. Nová Škoda Fabia je ve své třídě nepřekonatelná svou vyspělostí, komfortem i bezpečnostními prvky. Dokazuje, že i malý vůz umí nabídnout velké věci. Tím mám na mysli zavazadlový prostor, který nabízí úžasných 330 l, ale také nové systémy, jako například SMARTGATE, což je propojení s chytrým telefonem skrze WIFI signál. Za zmínění určitě stojí také bezpečnostní prvky jako např. Speedlimiter nebo FRONT ASSISTANT. Neméně důležité jsou airbagy, kterých je už v základní výbavě šest.
V jakých motorizacích jsou dostupné tyto vozy?
K dispozici jsou jak benzinové, tak i dieselové motory, včetně možnosti zvolit manuální nebo automatickou převodovku. Pokud bych mohla některý z motorů „vypíchnout“, tak určitě za diesel by to byla motorizace 1,4 TDI CR/66 kW s kombinovanou spotřebou 3,4 l/100 km. U benzinové motorizace bych určitě doporučila 1,2 TSI/77 kW s automatickou převodovkou.
V jaké ceně se tento vůz pohybuje?
Cena je velmi příznivá, základní model je možné pořídit již za 234 900 Kč.
Jakou máte doposud poptávku po nové Fabii?
Zájem je opravdu velký a teď to neberte jako řečnické klišé. Na druhou stranu není se čemu divit, nová Škoda Fabia vzbuzovala emoce od prvního okamžiku, kdy byly zveřejněny fotografie na internetu. Svou rafinovaností a postupným odhalováním nejrůznějších detailů vzbuzovala u lidí touhu tento vůz vidět, projet se s ním a stát se jeho majitelem.
Tímto bych ráda do našeho nově zrekonstruovaného autosalonu v Uherském Hradišti pozvala všechny potenciální zájemce o novou Škodu Fabii. „Přijďte si prohlédnout či otestovat tento vůz a sami uvidíte, jak Vás překvapí. Rádi Vám ochotně vše ukážeme a poradíme s výběrem nového vozu. Těšíme se na Vaši návštěvu,“ dodala závěrem našeho rozhovoru Jitka Nesázalová, vedoucí prodeje ŠKODA v ARAVERU.
 

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace