V Praze rozhodli. Slanina z Brodu je prostě chuťovka

V Praze rozhodli. Slanina z Brodu je prostě chuťovka
Foto: sal  /  Miroslav Mahdalík a jeho ceny.Miroslav Mahdalík a jeho ceny.
Uherský Brod, Praha Podnikání 17 / 10 / 2011

Perla Zlínska, Klasa, Zlatý klas a teď už i Česká chuťovka. Výrobky brodského uzenářství VOMA opět zabodovaly a mohou se pyšnit další významnou známkou kvality. Jednatel společnosti Miroslav Mahdalík přivezl z prestižní pražské výstavy hned dva diplomy.
„Je to nejen úspěch pro firmu, ale i pro Uherský Brod a celý region, který naše výrobky propagují. O ochutnávku našich výrobků byl obrovský zájem, lidé se ptali na vše možné. Rozhovor s námi dělal dokonce i španělský rozhlas,“ popsal Miroslav Mahdalík zájem, který na pražském veletrhu výrobky VOMY způsobily. Jako tradičně zaujala Lopenická slanina. Druhým oceněným výrobkem se stala Božkova klobása. Těm byla udělena cena v kategorii Slow Food. „Výrobky v této kategorii musí bezpodmínečně uplatňovat principy regionálního původu. To znamená, že výrobek byl i vyroben z místních surovin. Hodnotí se i místní tradice používané receptury,“ představil kategorii Josef Sléha, mediální zástupce soutěže.
Téměř každý rok představuje VOMA novinku. „I letos chystáme s vývojáři pro naše zákazníky překvapení. Snad se to podaří do Vánoc. Bližší informace však neprozradím, ať máme pro zákazníky nějaké překvapení,“ zakončil Mahdalík.
VOMA může po úspěchu v soutěži používat na svých výrobcích také logo a označení Česká chuťovka.

Perla Zlínska, Klasa, Zlatý klas a teď už i Česká chuťovka. Výrobky brodského uzenářství VOMA opět zabodovaly a mohou se pyšnit další významnou známkou kvality. Jednatel společnosti Miroslav Mahdalík přivezl z prestižní pražské výstavy hned dva diplomy.
„Je to nejen úspěch pro firmu, ale i pro Uherský Brod a celý region, který naše výrobky propagují. O ochutnávku našich výrobků byl obrovský zájem, lidé se ptali na vše možné. Rozhovor s námi dělal dokonce i španělský rozhlas,“ popsal Miroslav Mahdalík zájem, který na pražském veletrhu výrobky VOMY způsobily. Jako tradičně zaujala Lopenická slanina. Druhým oceněným výrobkem se stala Božkova klobása. Těm byla udělena cena v kategorii Slow Food. „Výrobky v této kategorii musí bezpodmínečně uplatňovat principy regionálního původu. To znamená, že výrobek byl i vyroben z místních surovin. Hodnotí se i místní tradice používané receptury,“ představil kategorii Josef Sléha, mediální zástupce soutěže.
Téměř každý rok představuje VOMA novinku. „I letos chystáme s vývojáři pro naše zákazníky překvapení. Snad se to podaří do Vánoc. Bližší informace však neprozradím, ať máme pro zákazníky nějaké překvapení,“ zakončil Mahdalík.
VOMA může po úspěchu v soutěži používat na svých výrobcích také logo a označení Česká chuťovka.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace