Virtuální sídlo-jaké služby zahrnuje?

Virtuální sídlo-jaké služby zahrnuje?
Foto: Renata Lebedová  /  Archiv Renata Lebedová
Zlínsko Podnikání 22 / 05 / 2018

Služby, které v rámci pronájmu virtuálního sídla získáte, se mohou lišit na základě vašeho poskytovatele těchto služeb. Proto si před uzavřením smlouvy vždy ověřte, zda si vy i váš poskytovatel služeb představujete pod vzájemnou spoluprací stejné podmínky.

Poskytnutí sídla firmy 

Primární účel pronájmu virtuálního sídla je poskytnout pronajímateli virtuální kancelář, tedy místo, na kterém může jeho společnost sídlit. 

V rámci pronájmu virtuální kanceláře neplatíte pouze za adresu, kterou můžete využít k zápisu firmy do obchodního rejstříku, ale také za označení vaší firmy na štítku budovy, která se na dané virtuální adrese nachází. Toto označení je vyžadováno zákonem, proto vždy dbejte na to, aby váš poskytovatel služeb vaši firmu na budově označil. Další povinnou výbavou každého virtuálního sídla je schránka na dopisy, kam vám bude chodit korespondence od úřadů či vašich zákazníků.

Zpracování korespondence

Každá virtuální kancelář by vám měla nabídnout služby zahrnující manipulaci s korespondencí. Do těchto služeb spadá například přeposílání a úschova zásilek, pravidelné vybírání korespondence, možnost osobního vyzvednutí dopisů v centrále vašeho poskytovatele nebo skenování a další nakládání s příchozími dokumenty.

Vybírání schránek bývá obvykle v ceně, avšak další zpracování jako například skenování či faxování podléhá poplatkům navíc.

Vyřizování telefonátů a správa datové schránky 

U většiny poskytovatelů virtuálních kanceláří spadají telefonní služby jako přesměrování a příjem telefonních hovorů do základních služeb pronájmu virtuální kanceláře. Za poplatek je možné najmout vyškoleného operátora, hlasovou schránku, či samoobsluhu, která může na vám určené hovory samostatně odpovídat.

V případě, že vlastníte datovou schránku, je po domluvě s poskytovatelem služeb možné zajistit i možnost správy datové schránky vaší firmy.

Pronájem zasedací místnosti

S většinou virtuálních kanceláří získáváte také možnost využití zasedací místnosti. Konferenční místnost k pronájmu se nachází zpravidla na adrese virtuálního sídla, které si pronajímáte. Tuto místnost můžete využívat k příležitostným schůzkám s vašimi zákazníky či s pracovníky úřadů. 

Administrativní služby 

Za příplatek lze využít administrativní služby pro firmy, které mimo jiné zahrnují správu firemního účetnictví, zastupování na úřadech, správu sociálních sítí nebo marketing firmy. Tyto služby vám mohou ulehčit mnoho papírování a starostí a vy tak můžete zbylý čas věnovat růstu vaší firmy.

Chcete se nás zeptat, jaké služby jako poskytovatelé virtuálních sídel nabízíme? Neváhejte se na nás obrátit! Rádi vám se vším poradíme.


TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace