Studentky soutěžily s interaktivním projektem

Studentky soutěžily s interaktivním projektem
Uherské Hradiště Společnost 04 / 02 / 2017

Slovácko sa nesúdí, Slovácko sa žije, zvítězilo na ProfiGo

Střední škola průmyslová, hotelová a zdravotní vyslala do soutěže ProfiGo - turistický produkt tříčlenný dívčí tým ve složení Monika Zajícová, Monika Šticová a Eliška Borisová (žákyně 4. H třídy studijního oboru Hotelnictví a cestovní ruch). Dívky se soutěže letos zúčastnily podruhé, tentokrát obhajovaly svou originální turistickou nabídku do regionu s názvem Slovácko sa nesúdí, Slovácko sa žije, s podtématem „interaktivní zážitkový pobyt“. „Děvčata i v loňském roce na veletrhu získala konečné 2. místo v ČR mezi SOŠ, VOŠ a VŠ cestovního ruchu, vloni s turistickou nabídkou s názvem Sportovně-edukační pobyt v tajemné krajině žítkovských bohyň,“ prozrazuje Martina Janásová, odborná učitelka. S nabytými zkušenostmi se letos opětovně vrhly do obhajob své práce přímo na veletrhu Go a Regiontour před odbornou komisi a opět byly velmi úspěšné.
Soutěž spočívá v precizní tvorbě originální turistické nabídky do vybraného regionu s cílem zvýšit povědomí, prestiž a návštěvnost dané lokality. „Studentky měly za úkol vymezit a oslovit zvolenou cílovou skupinu, zdůvodnit potřebnost produktu na trhu cestovního ruchu, definovat služby poskytované v rámci produktu, jasně sestavit harmonogram, přesnou kalkulaci, marketingovou kampaň a na závěr definovat konkrétní přínosy produktu pro region, lokalitu,“ popisuje učitelka. Soutěžní práce v rozsahu 10 stran se odevzdává do konce listopadu v elektronické podobě a povinnou součástí je lednová ústní obhajoba právě před komisí. „Originální turistický produkt „Slovácko sa nesúdí, Slovácko sa žije“ je pestrou kombinací aktivní turistiky (pěší, vodní i cykloturistiky), gurmánského zážitku (vlastní příprava místních pokrmů, degustace vín a zvěřinových specialit), stylového ubytování ve Slováckém dvoře v Ostrožské Nové Vsi, kulturního vyžití (zámek Buchlovice, hrad Buchlov, Archeoskanzen Modrá, Živá voda, Velehrad, památky UH, Tupesy - keramika) s netradičním průvodcováním i večerní zábavou. Jedná se o návrh možného produktu, který by byl žádaný, věrohodný, udržitelný a prospěšný. To naše děvčata nadmíru splnila, a proto jsme opět bojovaly o první příčky mezi ostatními školami cestovního ruchu,“ přibližuje vítězný projekt Martina Janásová.
 

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace