V hlavní roli regionální značky a producenti

V hlavní roli regionální značky a producenti
Modrá Společnost 24 / 11 / 2014

Téměř stovka posluchačů a diskutujících se zúčastnila semináře na téma Propagace regionálních produktů a úspěšných projektů Programu rozvoje venkova 2007-2013 v hotelu Skanzen a Archeoskanzenu na Modré.
Čtvrteční konference byla určena především zástupcům obcí, místních akčních skupin, drobným zemědělským výrobcům i výrobcům tradiční řemeslné výroby. Zúčastnili se jí i další regionální aktéři - informační centra i poskytovatelé služeb v oblasti cestovního ruchu, kteří mají zájem podporovat atraktivity Zlínského kraje.
Na semináři vystoupili zástupci regionálních značek i samotní výrobci, kteří formou ochutnávky propagovali své výrobky, jež jsou schopni nabízet na místní trh.
„Zasedala zde také pracovní skupina, která debatovala o problémech zemědělství z pohledu prodeje ze dvora i místních producentů, či připravovaných zákonů,“ prozradila Marta Polášková, vedoucí MAS mikroregionu Buchlov.

TOPlist