SYNOT liga se představí v moderním kabátě

SYNOT liga se představí v moderním kabátě
Uherské Hradiště Sport 23 / 07 / 2014

Už jen pět dní zbývá do startu nejvyšší fotbalové soutěže, která si pro letošní ročník obleče zcela nový kabát, a vypadá to, že bude mít docela moderní střih. Se vstupem skupiny SYNOT na pozici generálního partnera první ligy se nezmění jen logo a název soutěže. Ve středu se setkali zástupci všech ligových klubů s marketingovou společností FAČR STES, která je informovala o novinkách, jež se startem SYNOT ligy spatří světlo světa. „Každé utkání na všech stadionech bude mít stejnou uniformu při zahájení. Počínaje znělkou SYNOT ligy až po zajímavost s obřím míčem. Postupem času by měly přibývat pro fanoušky další aktivity tak, aby pro ně byla liga zajímavější, ať už přímo na stadionu nebo v rámci televizních přenosů či jiných médií. Na stadionech diváci neuvidí všechno hned, ale podle mě je v tomto směru obrovský posun,“ přivezl si nejzásadnější poznatky ze středečního setkání v Praze tiskový mluvčí 1.FC Slovácko František Uhříček.
Sobotní domácí premiéra Slovácka v SYNOT lize se odehraje před televizními kamerami a v premiérovém sobotním fotbalovém bloku na kanálu ČT Sport nebude ochuzený o novinky ani televizní fanoušek. Studio SYNOT ligy bude inovované a součástí programu bude tak trochu netradiční představení klubu a pohled za kulisy klubu, který je pro nás možná běžný, ale pro diváky z celé republiky bude zajímavý. S televizí např. spolupracujeme na natočení medailonku naší nejvěrnější fanynky a myslím, že se bude skutečně na co těšit,” přidává další zajímavou novinku Uhříček.
Fanoušky čekají i změny viditelné na první pohled. Všude, kde se objevovalo logo Gambrinus ligy, už visí „fotbalový lev” SYNOT ligy a liga se z červeno-černé „pivní” kombinace převlékla do modernějších modro-bílo-červených barev. Servis klubu pro fanoušky zůstane na stejné úrovni. Přesto se jedna novinka chystá. „Vloni jsme rozjeli pilotní projekt fotbalové tribuny za dvacetikorunu pro fotbalovou mládež. V těchto dnech finalizujeme spolupráci s nadací Korunka z Luhačovic, takže časem přejmenujeme část tribuny D na Tribuna dvacetiKorunka a příjemné prostředí tam najdou i děti z dětských domovů či sociálních zařízení,” popsal „slováckou” novinku tiskový mluvčí klubu.
Další změnou je zrušení klubového Fan shopu v centru města a s tím i konec možnosti zakoupit si vstupenku na utkání v předprodeji v průběhu celého týdne. „Fan shop se přesune na stadion a předprodej vstupenek a stále ještě prodej permenentek bude probíhat na pokladnách stadionu. Velkou změnou prošel i klubový
merchandising, který kompletně přebral partner klubu, společnost Kappa. Věříme, že nás mile překvapí tím, co fanouškům nabídne. Jednáme o tom, aby byl otevřen nejen v den utkání, ale i minimálně dva dny v týdnu. Otevřen byl už na generálku s Třincem a při premiéře se Slavií by už v prodeji měly být i nové dresy, ve kterých Slovácko vstoupí do SYNOT ligy,” představuje poslední novinku tiskový mluvčí klubu František Uhříček. 

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace