Rada nad zlato pro seniory v době koronakrize

Rada nad zlato pro seniory v době koronakrize
Foto: ilustrační foto
Uherské Hradiště Tribuna 11 / 01 / 2021

Čipovou kartu vlastním, peníze mně na ní zůstaly, sice nemnoho, asi ve výši manipulačního poplatku, takže v případě zájmu o jejich vrácení... nula od nuly pojde.

Je neuvěřitelné, jak dokonale fungující integrovaný systém nám odborníci Zlínského kraje k 1. lednu zajistili. "Makali" na tom dva roky. Ostudné.

Neméně ostudné je pak jednání ČSAD Uherské Hradiště. Podle pana ředitele Kusáka, jak se z článku dovídám, si lidé neuvědomují, že i vydání peněz je pro ně náklad - musí zaplatit obsluhu.

V odbavovací budově v Uh. Hradišti jsou za přepážkami dvě pracovnice, které by jistě v rámci své pracovní doby takovou věc měly zvládnout. A nepředpokládám, že by se tam tvořily nekonečné fronty. Nebo - proč je v dnešní době IT technologií pro ČSAD problém vrátit zbývající částku - např. na základě žádosti držitele - na jeho účet?

Účtovat si 100 Kč manipulační poplatek je nehorázné. Držitel karty nic nezavinil, nechce své peníze zpět je tak "z plezíru". V každé slušné společnosti se dluhy splácejí, jsou to naše peníze. Ráda bych věřila, že takový absurdistán nemůže být realitou.

Vedla jsem kolem této věci korespondenci s panem Kallusem z ČSAD, doporučil mně - v polovině prosince - ať zbytek peněz, který na kartě mám, projezdím. Rada nad zlato pro seniory v době koronakrize.

PŘÍSPĚVKY NEVYJADŘUJÍ STANOVISKO REDAKCE, VEŠKEROU ODPOVĚDNOST ZA OBSAH TEXTŮ NESOU JEJICH AUTOŘI. TEXTY MOHOU BÝT REDAKČNĚ KRÁCENY.

autor: Miloslava Janíková, Uherské Hradiště

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace