Rada nad zlato pro seniory v době koronakrize
Foto: ilustrační foto
Čipovou kartu vlastním, peníze mně na ní zůstaly, sice nemnoho, asi ve výši manipulačního poplatku, takže v případě zájmu o jejich vrácení... nula od nuly pojde.
Je neuvěřitelné, jak dokonale fungující integrovaný systém nám odborníci Zlínského kraje k 1. lednu zajistili. "Makali" na tom dva roky. Ostudné.
Neméně ostudné je pak jednání ČSAD Uherské Hradiště. Podle pana ředitele Kusáka, jak se z článku dovídám, si lidé neuvědomují, že i vydání peněz je pro ně náklad - musí zaplatit obsluhu.
V odbavovací budově v Uh. Hradišti jsou za přepážkami dvě pracovnice, které by jistě v rámci své pracovní doby takovou věc měly zvládnout. A nepředpokládám, že by se tam tvořily nekonečné fronty. Nebo - proč je v dnešní době IT technologií pro ČSAD problém vrátit zbývající částku - např. na základě žádosti držitele - na jeho účet?
Účtovat si 100 Kč manipulační poplatek je nehorázné. Držitel karty nic nezavinil, nechce své peníze zpět je tak "z plezíru". V každé slušné společnosti se dluhy splácejí, jsou to naše peníze. Ráda bych věřila, že takový absurdistán nemůže být realitou.
Vedla jsem kolem této věci korespondenci s panem Kallusem z ČSAD, doporučil mně - v polovině prosince - ať zbytek peněz, který na kartě mám, projezdím. Rada nad zlato pro seniory v době koronakrize.
PŘÍSPĚVKY NEVYJADŘUJÍ STANOVISKO REDAKCE, VEŠKEROU ODPOVĚDNOST ZA OBSAH TEXTŮ NESOU JEJICH AUTOŘI. TEXTY MOHOU BÝT REDAKČNĚ KRÁCENY.
autor:
Miloslava Janíková, Uherské Hradiště