Delfín trhal rekordy

Delfín trhal rekordy
Foto: fab  /  Pokladny pořád v provozu - V minulém roce si pokladní na uherskobrodském bazénu příliš neodpočinuly. Delfín totiž vykázal rekordní návštěvnost, v průměru osm set lidí za den.
Uherský Brod Zajímavosti 23 / 01 / 2010

Brodský aquapark zbrojí na konkurenčí boj

Celkem úspěšný rok má za sebou uherskobrodský aquapark. V návštěvnosti dosáhl letos nejlepšího výsledku od zahájení činnosti a díky novým investicím ušetří i na provozu. I když právě to se stalo předmětem mnoha lapálií. Problém příliš hlučné kotelny už se však podařilo vyřešit ke spokojenosti všech sousedů. Bazén se teď musí připravit na náročné období. Brzy mu totiž vyroste konkurence v nedalekých Luhačovicích a Uherském Hradišti. Už nyní tak připravil Delfín novinku, která nemá na Moravě obdobu.
„Delfín vykázal letos nejvyšší návštěvu ve své historii. Celkem ho navštívilo 287 tisíc návštěvníků, což je osm set lidí za den,“ upozornil Pavel Josefík, místostarosta Uh. Brodu. Leckoho napadne, že návštěvnost muselo ovlivnit zavření bazénu v sousedním Uh. Hradišti. Ředitel brodského Centra pohybových aktivit Vlastimil Šmíd má však jiné vysvětlení.
„Paradoxně nejvyšší návštěvnost jsme měli v prvním a druhém čtvrtletí. Pak když skončil s provozem bazén v Uh. Hradišti, tak nám návštěvnost klesala a v posledním čtvrtletí byla dokonce v porovnání s předchozím rokem nižší. Nelze tady potvrdit, že by vysokou návštěvnost podpořilo uzavření bazénu v Uh. Hradišti,“ tvrdí Šmíd. Podle něj hrála hlavní roli přijatelná cena, dobré služby a především možnost platby eurem či kartou. Toho zhusta využívali hlavně klienti ze Slovenska. Od Nového roku však bazén přeci jen musel reagovat na změnu cen energií a upravit vstupné.
„Na tento rok jsme zvýšili cenu jednorázových vstupenek zhruba o dvacet procent. Ovšem zase jsme ještě více zvýhodnili permanentky a večerní vstup, který s oblibou využívá především mládež,“ upozornil ředitel Šmíd.
Další úprava cen by přicházela v úvahu nejdříve za dva roky. Kvůli dvěma dalším aquaparkům, které v okolí vyrostou, se v Uh. Brodě už smiřují s poklesem návštěvnosti. Nemíní však prodat kůži lacino a než konkurence spustí, vylepšují nabídku služeb.
„Naší prioritou bude udržet si širokou stálou klientelu s návštěvností kolem čtvrt milionu  osob. Chceme toho dosáhnout zaváděním novinek a rozšiřováním služeb včetně výstavby venkovního bazénu,“ prozradil ředitel. Už nyní tak mohou návštěvníci vyzkoušet
cvičení na aquabiku neboli vodním kole.
„Tuto službu na Moravě zatím nikdo nenabízí a v republice snad jen v Jablonci nad Nisou,“ upozornil ředitel. Letos přibude i nová infrasauna a mobilní finská sauna, která bude navíc v ceně vstupného.
 

 

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace