Pozdravy z Thajska

Foto: archiv Adély Rezkové  /  Tady finalistky České MISS v Thajsku bydlí.
Uherské Hradiště Zajímavosti 20 / 01 / 2016

Exkluzivní sloupek finalistky České MISS Adély Rezkové

Dobrý den milí čtenáři DOBRÉHO DNE, nejspíš tušíte, že vás dnes všechny zdravím ze soustředění České Miss 2016 v Thajsku. Jak jsme se na soustředění připravovaly? Jak probíhala cesta a první dny v Thajsku?
V pondělí se nás všech deset finalistek České Miss sešlo v Praze, kde se o nás krásně postarali kadeřníci z Franck Provost, nafotily jsme nějaké fotky a odebraly se do Astratexu pro plavky. Každá z nás dostala dvoje plavky, ve kterých strávíme šestnáctidenní pobyt v Thajsku. Přespaly jsme na hotelu v centru Prahy a druhý den ráno nás čekala lekce thajštiny na jazykové škole Chanell Crossing. Nejprve nám pan lektor řekl něco o Thajsku všeobecně, o historii, náboženství, zvycích, stolování, ale i o tom, na co si v Thajsku dávat pozor, s čímž se pojila první fráze, kterou jsme se naučily - a to pozdrav. Následovalo pár dalších užitečných frází a slovíček, které se nám při pobytu v Thajsku budou jistě hodit. Na závěr jsme si ve skupinkách zkusily krátké rozhovory v thajštině.
Lekci thajštiny jsme si moc užily, ale přece jenom už jsme se těšily na cestu. Dobalily jsme kufry a hurá na letiště, kde nemohlo samozřejmě chybět focení a nějaký ten rozhovor s novináři. Když jsme tam tak všichni postávali a čekali na náš let, z ničeho nic se za mnou ozvalo: Adélka z Hradiště je nejhezčí! Otočila jsem se, stáli za mnou dva pánové, které jsem neznala, ale i tak jsem pozdravila a oni se se mnou dali hned do řeči, že mě znají a chtěli by se mnou fotku. Jeden byl z Uherského Hradiště, druhý z Kyjova a letěli s námi společně prvním letadlem do Dubaje.
Cesta do Dubaje trvala asi šest hodin, na další let jsme měly čekat tři hodiny, ale skoro hodinu nám zabrala jenom cesta na druhý terminál. Stihly jsme však nějaké to kafe se zákuskem a hurá na další šestihodinový let. Tentokrát už do Thajska - Bangkoku. To však ještě nebyl náš cíl cesty. V Bangkoku jsme nasedly na autobus a jely asi hodinu a půl do hotelu v městě Pattaya.
Na hotelu nás všichni mile vítali, dokonce jsme měly před vstupem do hotelu vyvěšený plakát s nápisem „Welcome Czech Republic Beauty“, což nás mile překvapilo a potěšilo. Ubytovaly jsme se, nafotily první fotky, navečeřely se a šly spát, protože jsme byly všechny unavené z cesty.
V Thajsku už jsme stihly navštívit místní golfové hřiště, kde jsme se s ostatními finalistkami učily základní golfové údery a na závěr jsme se projely v golfových vozících. Byly jsme na hodině thajského boxu, kde jsme měly každá svého trenéra. Jeden večer jsme se všechny šly podívat na transvestity show v městě Pattaya, kde vystupovaly místní „ladyboy“, tedy muži přeoperovaní na ženy. Byla to nezapomenutelná podívaná. Spousta kostýmů, efektů, kulis a zábavy.
Celý jeden den jsme věnovaly focení a natáčení medailonků na pláži. Lodí jsme přepluly na nedaleký ostrov patřící místní armádě. Původně nám bylo řečeno, že je ostrov opuštěný a může se na něj jenom se zvláštním povolením od armády. Když jsme však na ostrov přijely, bylo zde turistů jako v Chorvatsku, většinu z nich však zastrašila první přeháňka a postupně bylo na pláži míň a míň lidí. Když říkám první, tak myslím opravdu první a ne jedinou, za celý den nám pršelo asi šestkrát, až jsme nakonec musely focení ukončit asi o dvě hodiny dřív, než jsme měly původně v plánu, a za deště odjet zpět na náš hotel.
I když nám počasí na pláži moc nepřálo, užíváme si první dny v Thajsku plnými doušky. Brzké ranní vstávání, neustálé přesuny z místa na místo, natáčení a focení jsou sice náročné, ale nejsme tady na dovolené. Věřím, že nás čeká ještě spousta krásných zážitků, a už se těším, až se o ty další s vámi zase podělím!