Billboard na Buty provokuje „rohlíky“
Foto: nin
Pobouření vyvolal billboard u hypermarketu na Malinovského třídě v Uherském Hradišti. Na billboardu jsou zachyceni členové skupiny Buty v choulostivé scéně, pózují totiž s rohlíky, které znázorňují přirození. Organizátoři hluckého koncertu jsou zahlceni stížnostmi.
Když jsem plakát viděla, zprvu jsem si myslela, že nejde o rohlíky… Až zblízka jsem měla jasno. Je to nehoráznost, u Tesca je velká frekvence lidí, včetně malých dětí. Pořadatelé by měli billboard předělat, zlobí se Marie Hubáčková.
Koncert organizuje hlucká příspěvková organizace Sport Hluk, její ředitel Karel Bojko billboard i přes stížnosti obhajuje. Je pravda, že jsme zaznamenali několik rozhořčených telefonátů i e-mailů, ale všem i několik minut trpělivě vysvětluju, že záměrem prezentace není nějaké pobuřování obyvatel nevhodným obsahem, ale snažíme se zaujmout a upozornit na zajímavou hudební akci, říká Bojko. O změně billboardu rozhodně neuvažuje, byl zvolen po zralé úvaze. Se šikovnými kreativci z hradišťské reklamní agentury jsme přemýšleli, jak nápaditě na událost upozornit a zároveň nepoužít tisíckrát stejný motiv skupiny s hudebními nástroji. A tak jsme si od skupiny vyžádali oficiální fotografie a vybrali tu nejprovokativnější, dodává Bojko. V žádném případě nejde o retuš, ale o oficiální propagační materiál. Návrh billboardu jsme si nechali schválit samotnou kapelou a jim se nápad líbil, obhajuje provokativní anonci ředitel.
Frekventované místo u nákupního centra vybrali organizátoři záměrně. Ale zároveň zavrhli některé slogany, které se vztahovaly k rohlíkům. Ať si lidé sami domyslí smysl sdělení, říká Bojko. Každopádně skupina Buty, která je v Česku dlouhodobě velký fenomén, vystoupí pod hluckou tvrzí 11. srpna. Rádi přivítáme i ty pobouřené spoluobčany, uzavírá s úsměvem Bojko.