Chystá se další omezení v dopravě. V Hradišti opraví hlavní křižovatku

Chystá se další omezení v dopravě. V Hradišti opraví hlavní křižovatku
Foto: il.
Uherské Hradiště Zprávy 30 / 12 / 2011

Sen představitelů Uherského Hradiště se brzy změní v realitu. Rekonstrukce hlavní křižovatky v Uherském Hradišti, která je alfou a omegou dopravy ve městě, nabírá reálné obrysy. Stavební práce se definitivně rozjedou v dubnu a na tři měsíce znovu ochromí dopravu.
Řidiči se ještě nevzpamatovali z uzavírky Huštěnovic a už se znovu připravují na nemalé komplikace. „Ať se obrní trpělivostí,“ zní z radnice. „Hlavní křižovatku samozřejmě nemůžeme uzavřít a dopravu zablokovat, takže práce proběhnou po etapách a vyžádají si jen částečnou nebo jednosměrnou uzavírku,“ říká místostarosta Stanislav Blaha, který nabádá motoristy k ohleduplnosti.
Zkapacitnění stěžejní křižovatky v centru města je nevyhnutelné. Uherskému Hradiště totiž neodlehčil ani obchvat, denně je automobily doslova zahlceno. „Alarmující už byla čísla, která přinesl námi zadaný dopravní průzkum. Křižovatkou denně projede až šestadvacet tisíc vozidel. A takový nápor nezvládá,“ vystihuje gordický uzel dopravy ve městě Blaha.
Město proto ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje citlivý bod rozsekne. Zásah si však vyžádá 62 milionů korun. „Hlavní silniční tepna se rozšíří o levý odbočovací pruh do Jarošova, respektive centra města, a přibude i bezpečnostní ostrůvek,“ prozradil místostarosta. Úpravy se však dotknou i zbývajících „vedlejších“ ramen křižovatky. „Od ulice Štefánikovy po křižovatku se Sokolovská rozšíří o levý odbočovací pruh na Kunovice. Ve Všehrdově se kompletně změní konstrukce vozovky a vznikne zde jízdní pruh pro cyklisty směrem do centra,“ dodal Blaha. Sen představitelů Uherského Hradiště se brzy změní v realitu. Rekonstrukce hlavní křižovatky v Uherském Hradišti, která je alfou a omegou dopravy ve městě, nabírá reálné obrysy. Stavební práce se definitivně rozjedou v dubnu a na tři měsíce znovu ochromí dopravu.
Řidiči se ještě nevzpamatovali z uzavírky Huštěnovic a už se znovu připravují na nemalé komplikace. „Ať se obrní trpělivostí,“ zní z radnice. „Hlavní křižovatku samozřejmě nemůžeme uzavřít a dopravu zablokovat, takže práce proběhnou po etapách a vyžádají si jen částečnou nebo jednosměrnou uzavírku,“ říká místostarosta Stanislav Blaha, který nabádá motoristy k ohleduplnosti.
Zkapacitnění stěžejní křižovatky v centru města je nevyhnutelné. Uherskému Hradiště totiž neodlehčil ani obchvat, denně je automobily doslova zahlceno. „Alarmující už byla čísla, která přinesl námi zadaný dopravní průzkum. Křižovatkou denně projede až šestadvacet tisíc vozidel. A takový nápor nezvládá,“ vystihuje gordický uzel dopravy ve městě Blaha.
Město proto ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje citlivý bod rozsekne. Zásah si však vyžádá 62 milionů korun. „Hlavní silniční tepna se rozšíří o levý odbočovací pruh do Jarošova, respektive centra města, a přibude i bezpečnostní ostrůvek,“ prozradil místostarosta. Úpravy se však dotknou i zbývajících „vedlejších“ ramen křižovatky. „Od ulice Štefánikovy po křižovatku se Sokolovská rozšíří o levý odbočovací pruh na Kunovice. Ve Všehrdově se kompletně změní konstrukce vozovky a vznikne zde jízdní pruh pro cyklisty směrem do centra,“ dodal Blaha. Sen představitelů Uherského Hradiště se brzy změní v realitu. Rekonstrukce hlavní křižovatky v Uherském Hradišti, která je alfou a omegou dopravy ve městě, nabírá reálné obrysy. Stavební práce se definitivně rozjedou v dubnu a na tři měsíce znovu ochromí dopravu.
Řidiči se ještě nevzpamatovali z uzavírky Huštěnovic a už se znovu připravují na nemalé komplikace. „Ať se obrní trpělivostí,“ zní z radnice. „Hlavní křižovatku samozřejmě nemůžeme uzavřít a dopravu zablokovat, takže práce proběhnou po etapách a vyžádají si jen částečnou nebo jednosměrnou uzavírku,“ říká místostarosta Stanislav Blaha, který nabádá motoristy k ohleduplnosti.
Zkapacitnění stěžejní křižovatky v centru města je nevyhnutelné. Uherskému Hradiště totiž neodlehčil ani obchvat, denně je automobily doslova zahlceno. „Alarmující už byla čísla, která přinesl námi zadaný dopravní průzkum. Křižovatkou denně projede až šestadvacet tisíc vozidel. A takový nápor nezvládá,“ vystihuje gordický uzel dopravy ve městě Blaha.
Město proto ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje citlivý bod rozsekne. Zásah si však vyžádá 62 milionů korun. „Hlavní silniční tepna se rozšíří o levý odbočovací pruh do Jarošova, respektive centra města, a přibude i bezpečnostní ostrůvek,“ prozradil místostarosta. Úpravy se však dotknou i zbývajících „vedlejších“ ramen křižovatky. „Od ulice Štefánikovy po křižovatku se Sokolovská rozšíří o levý odbočovací pruh na Kunovice. Ve Všehrdově se kompletně změní konstrukce vozovky a vznikne zde jízdní pruh pro cyklisty směrem do centra,“ dodal Blaha. Sen představitelů Uherského Hradiště se brzy změní v realitu. Rekonstrukce hlavní křižovatky v Uherském Hradišti, která je alfou a omegou dopravy ve městě, nabírá reálné obrysy. Stavební práce se definitivně rozjedou v dubnu a na tři měsíce znovu ochromí dopravu.
Řidiči se ještě nevzpamatovali z uzavírky Huštěnovic a už se znovu připravují na nemalé komplikace. „Ať se obrní trpělivostí,“ zní z radnice. „Hlavní křižovatku samozřejmě nemůžeme uzavřít a dopravu zablokovat, takže práce proběhnou po etapách a vyžádají si jen částečnou nebo jednosměrnou uzavírku,“ říká místostarosta Stanislav Blaha, který nabádá motoristy k ohleduplnosti.
Zkapacitnění stěžejní křižovatky v centru města je nevyhnutelné. Uherskému Hradiště totiž neodlehčil ani obchvat, denně je automobily doslova zahlceno. „Alarmující už byla čísla, která přinesl námi zadaný dopravní průzkum. Křižovatkou denně projede až šestadvacet tisíc vozidel. A takový nápor nezvládá,“ vystihuje gordický uzel dopravy ve městě Blaha.
Město proto ve spolupráci s Ředitelstvím silnic a dálnic a Ředitelstvím silnic Zlínského kraje citlivý bod rozsekne. Zásah si však vyžádá 62 milionů korun. „Hlavní silniční tepna se rozšíří o levý odbočovací pruh do Jarošova, respektive centra města, a přibude i bezpečnostní ostrůvek,“ prozradil místostarosta. Úpravy se však dotknou i zbývajících „vedlejších“ ramen křižovatky. „Od ulice Štefánikovy po křižovatku se Sokolovská rozšíří o levý odbočovací pruh na Kunovice. Ve Všehrdově se kompletně změní konstrukce vozovky a vznikne zde jízdní pruh pro cyklisty směrem do centra,“ dodal Blaha.

autor: PETR ČECH
TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace