Firma byla bez technika, oprava trvá už tři měsíce
Foto: ilustr. web
Už více než tři měsíce marně čeká na opravu sekačky, která podle něj potřebovala pouze vyčistit. Kdyby to Antonín Gabriel z Kostelan nad Moravou věděl, asi s návštěvou staroměstské prodejny Hecht počká až na zimu… Stroj totiž skončil v pražské centrále, kde se nejspíš ztratil.
Je to neuvěřitelné, sekačku na trávu s pojezdem jsem prodejně svěřil 26. dubna, předběžná doba opravy byla měsíc. Věřil jsem, že do léta sekačku opraví, jenže i přes opakované urgence se nic neděje. A hlavně mi přijde, že je jim to úplně jedno, zlobí se Gabriel, podle kterého byl problém v karburátoru. Sekačka fungovala asi dvě minuty, pak se ucpala svíčka, takže jsem ji vyčistil a rozjel znovu. Ale nešlo to opakovat donekonečna, komentoval závadu zklamaný zákazník. Kdyby měl potřebná těsnění a další věci, tak sekačku rozebere a opraví sám. S trávou tak aktuálně bojuje se sekačkou, kterou si jednou půjčí od souseda, podruhé od rodiny.
U každé zakázky je termín opravy pouze předběžný. Sekačku jsme poslali do centrálního servisu v Praze, protože jsme u nás neměli servisního technika. Opravu jsme už rovněž urgovali, reagoval Tomáš Procházka, vedoucí staroměstské prodejny, podle kterého je problémem probíhající sezona. Máme hodně záručních oprav, které mají samozřejmě přednost, vysvětlil Procházka. Lidé si navíc podle něj často s opravami vzpomenou, až sekačku potřebují, přitom o závadě vědí celý rok. Každopádně zavoláme ještě do centrálního servisu, jestli to v dohledné době opraví, a když ne, tak sekačku stáhneme zpět a zprovozníme ji tady. Technika už máme, tak se na to mrkne, slíbil Procházka. Už jen chci, ať to opraví, a už mě tady víckrát neuvidí, má přesto jasno Gabriel.