Kraj míří na obrazovky, zviditelní se v seriálu Vinaři

Kraj míří na obrazovky, zviditelní se v seriálu Vinaři
Foto: ilustr., web
Blatnice pod sv. Antonínkem Zprávy 17 / 04 / 2014

Jihomoravský kraj = víno. Všeobecně známý příměr se stal impulsem pro vznik projektu a veřejné zakázky Propagace Jihomoravského kraje v rámci seriálu Vinaři. Krajští radní už dřív hledali možnost jak zviditelnit vinaře napříč celým krajem. Cestu nakonec našli v novém, šestnáctidílném seriálu TV Prima. Novinka se bude vysílat od září do prosince každou neděli v hlavním vysílacím čase, pětapadesátiminutové díly začnou vždy ve 20.15.
„Komediální seriál Vinaři má podtitulek „seriál o víně a lidech kolem něj“. K jeho tvůrcům patří mimo jiné producent filmu Bobule Tomáš Vican a scenárista seriálu Okresní přebor Petr Kolečko,“ sdělil náměstek hejtmana Václav Božek. „Vysílání seriálu v hlavní vinařské sezóně sleduje cíl mapovat různá vinařská období a akce a také různé odrůdy vína. Na seriál jsou navázány soutěže, mediální kampaň nebo reportáže z vybraných míst na Moravě,“ doplnil náměstek.
Soutěže a promo akce začnou ještě před vysíláním, účastníci mohou získat ceny spojené s vinařstvím. V „osudí“ budou třeba domácí vinotéka plná příslušné odrůdy nebo víkendový pobyt „Po stopách seriálu“.
„Vzhledem k vinařskému tématu a zaměření na místní výrobky jsme už nyní předjednali spolupráci tvůrců seriálu s ministerstvem zemědělství. Tady jde o propojení s produkty Klasa a Regionální potravinou, Vinařským fondem České republiky nebo agenturou Czechtourism,“ doplnil Václav Božek.
„Jihomoravský kraj bude v seriálu i na jeho internetových stránkách uveden jako oficiální partner. Náklady na propagaci se odhadují na dva miliony korun včetně daně,“ upozornila Denisa Kapitančiková, mluvčí hejtmanství.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace