Kraj míří na obrazovky, zviditelní se v seriálu Vinaři
Foto: ilustr., web
Jihomoravský kraj = víno. Všeobecně známý příměr se stal impulsem pro vznik projektu a veřejné zakázky Propagace Jihomoravského kraje v rámci seriálu Vinaři. Krajští radní už dřív hledali možnost jak zviditelnit vinaře napříč celým krajem. Cestu nakonec našli v novém, šestnáctidílném seriálu TV Prima. Novinka se bude vysílat od září do prosince každou neděli v hlavním vysílacím čase, pětapadesátiminutové díly začnou vždy ve 20.15.
Komediální seriál Vinaři má podtitulek seriál o víně a lidech kolem něj. K jeho tvůrcům patří mimo jiné producent filmu Bobule Tomáš Vican a scenárista seriálu Okresní přebor Petr Kolečko, sdělil náměstek hejtmana Václav Božek. Vysílání seriálu v hlavní vinařské sezóně sleduje cíl mapovat různá vinařská období a akce a také různé odrůdy vína. Na seriál jsou navázány soutěže, mediální kampaň nebo reportáže z vybraných míst na Moravě, doplnil náměstek.
Soutěže a promo akce začnou ještě před vysíláním, účastníci mohou získat ceny spojené s vinařstvím. V osudí budou třeba domácí vinotéka plná příslušné odrůdy nebo víkendový pobyt Po stopách seriálu.
Vzhledem k vinařskému tématu a zaměření na místní výrobky jsme už nyní předjednali spolupráci tvůrců seriálu s ministerstvem zemědělství. Tady jde o propojení s produkty Klasa a Regionální potravinou, Vinařským fondem České republiky nebo agenturou Czechtourism, doplnil Václav Božek.
Jihomoravský kraj bude v seriálu i na jeho internetových stránkách uveden jako oficiální partner. Náklady na propagaci se odhadují na dva miliony korun včetně daně, upozornila Denisa Kapitančiková, mluvčí hejtmanství.