Lidé nahlásili už 125 problémů

Lidé nahlásili už 125 problémů
Foto: ilustr. web
Uherské Hradiště Zprávy 25 / 02 / 2016

Rozbitá lavička, chodník, nesvítící světlo nebo autovrak, to jsou nejčastější závady, které obyvatelé Uherského Hradiště už pátý měsíc hlásí prostřednictvím webové aplikace Zlepši své město. Počet objevených problémů se aktuálně zastavil na čísle 125, většinu radnice už vyřešila. „Aplikace má smysl. Většina hlášení je relevantních, nejsme zahlceni neoprávněnými a zbytečnými ataky od anonymů, z čehož jsme měli trošku obavy,“ přiznal s odstupem času František Elfmark, radní Uherského Hradiště, zodpovědný za oblast informatiky.
Ze 125 problémů skončilo sedmnáct v koši, nebyly totiž dostatečně specifikované. Nejčastěji lidé poukazují na špatný stav chodníků (16) a dopravní značení (15), ale také na nešvary v parkování, „stávkující“ veřejné osvětlení, rozbitý městský mobiliář, dětská hřiště nebo veřejnou zeleň. Většinu případů úřad převezme k řešení do dvou až tří dnů. „Snažíme se reagovat co nejdříve, ale někdy záleží na povaze problému. Zeleň třeba můžeme ořezávat jen v době vegetačního klidu a opravám komunikace zase nepřeje zima,“ poznamenal starosta města Stanislav Blaha. Všechna hlášení monitoruje i městská policie, která zasahuje v případě bezprostředního ohrožení majetku, zdraví nebo života.
Obyvatelé hlásí závady prostřednictvím linku na úvodní stránce webu města, které chystá i zavedení mobilní aplikace. „Hlášení závad se tak stane ještě efektivnější, vždyť k focení se dnes nejvíce používají právě chytré telefony, které jsou navíc schopné lokalizovat místo přes GPS,“ potvrdil Elfmark.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace