Pacienti kritizují čekací doby a stravu, chválí péči a vstřícnost

Pacienti kritizují čekací doby a stravu, chválí péči a vstřícnost
Foto: ilustr. web - www.ceskatelevize.cz
Uherské Hradiště Zprávy 09 / 03 / 2016

Čekací doby v ambulanci, modernizace některých oddělení a zkvalitnění pacientské stravy, to jsou tři hlavní neduhy, na které upozornili pacienti Uherskohradišťské nemocnice. Vyplývá to z dotazníků spokojenosti, které v roce 2015 vyplnilo více než čtyři tisíce pacientů. „Jde o důležitou zpětnou vazbu, kterou se podrobně zabýváme. Analýzu odevzdaných dotazníků předáváme zpět na oddělení a snažíme se o nápravu vytýkaných připomínek,“ říká Petr Sládek, předseda představenstva Uherskohradišťské nemocnice, podle kterého ruku v ruce s počtem vyplněných dotazníků stoupá i spokojenost pacientů.
Hodnotí chování personálu, informovanost o zdravotním stavu, kvalitu a čistotu prostředí, stravování nebo denní režim na odděleních. „Nejvíce si pochvalují vstřícný přístup personálu, informovanost, kvalitní zázemí některých oddělení a úroveň zdravotnické péče,“ odtajnila Jitka Bílková, vedoucí úseku nelékařského zdravotnictví a kvality.
V Uherskohradišťské nemocnici je rozmístěno 44 schránek, do kterých pacienti loni naházeli 4 027 vyplněných dotazníků.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace