Pivní etikety uspěly ve světě

Pivní etikety uspěly ve světě
Foto: Ilustrační foto
Uherské Hradiště Zprávy 06 / 12 / 2017

Jarošovský pivovar zabodoval v nejprestižnější oborové soutěži na světě World Beer Awards! Odborná porota hned dvakrát ocenila design etiket na lahvích, které jsou dílem české agentury Little Greta.
„Na zisk dvou cen za design v prestižní celosvětové soutěži jsme náležitě pyšní, Jarošovské pivo se zkrátka také líbí, nejen chutná,“ komentoval úspěch Miroslav Harašta, ředitel pivovaru. „Na projektu pracovali naši kolegové. Ač původem cizinci, dokázali uchopit specifičnost Slovácka a dostali ji do vizuální identity pivovaru i do etiket,“ prozradil Tomáš Nedvěd, jeden z majitelů agentury, která čerpala inspiraci z botaniky, slovácké architektury a tradičního folkloru. Motiv kohouta pak symbolizuje vzkříšení - návrat pivovaru zpět k životu.
Výroba piva totiž ve městě ožila po dlouhých 19 letech.

Tagy článku

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace