Pivovar se hrne na výsluní

Pivovar se hrne na výsluní
Uherský Brod Zprávy 19 / 06 / 2009

Letošní rok je pro uherskobrodský pivovar zlomový. Loňská změna majitele společnosti zřejmě přinese své ovoce a v areálu pivovaru již proběhly první viditelné změny k lepšímu. Společnost Brewery trade, která Janáčka vlastní, se totiž specializuje na malé regionální značky, a tak Janáček dál zůstane výkladní skříní uherskobrodského regionu a Zlínského kraje.
„Chceme vsadit na region a rozhodně zachovat postupy a původní suroviny, které se k výrobě Janáčka používají. V tom se chceme odlišovat od velkých pivovarnických společností,“ informoval Tibor Nechala, obchodní ředitel pivovaru.
Janáček letos dokončil, ale také ještě zahájí řadu investic, které přinesou větší spokojenost jak obchodním partnerům, tak koncovým zákazníkům.
„Nejnovější investicí je nová linka na stáčení piva do lahví. Nyní máme kapacitu dvacet tisíc lahví za hodinu,“ prozradil sládek pivovaru Jaroslav Horehleď. Dřívější kapacita byla sotva poloviční. Nová linka však nezvýší jen kapacitu, ale umožní i polep zadních etiket, což u lahví Janáčka doposud nebylo běžné.
„Umožní nám to umístit zákonné informace na zadní etiketu a přední ponechat jen pro komunikaci se spotřebitelem,“ doplnil Nechala.
Ale má v dnešní době navýšení kapacity opodstatnění? „Rozhodně ano. Sice tuzemská produkce piva v loňském roce klesala, ne však u Janáčka. Tomu naopak odbyt stoupl o několik procentních bodů,“ upozornil obchodní ředitel.
Nejen investicemi do výrobních zařízení však žije pivovar. Janáček zahájil i velkou reklamní kampaň, jejíž součástí budou věci, na které tu spotřebitel nebyl zvyklý. „Kampaň souvisí s uvedením nových obalů našeho piva. Spotřebitelé se však už dnes můžou těšit na soutěže v hospodách či obchodech,“ dodal Nechala.
Těšit se však mohou nejen spotřebitelé, ale i obchodní partneři. Pivovar představil spoustu novinek, díky nimž se v oblasti propagace zařadí mezi tuzemskou špičku. Hospodští tak dostanou nové atiky, menu boxy, vývěsní štíty, slunečníky, ale i různé stojánky, nápojové lístky, ale hlavně, pivovar začne ve větší míře distribuovat takzvané „krýgly ušáky“, čímž potěší ty nejzapřísáhlejší příznivce brodského piva.

TOPlist