Pozor! Čtyři dny bez vyřizování dokladů

Pozor! Čtyři dny bez vyřizování dokladů
Foto: ilustr., web
Uherské Hradiště Zprávy 22 / 03 / 2013

Odbor správních agend Městského úřadu v Uh. Hradišti změní adresu, stan „rozbije“ v rekonstruovaných prostorech nad Hradišťankou v Protzkarově ulici. Stěhování agendy z budovy bývalého okresního úřadu si však vyžádá i úplnou výluku.
Mimo provoz se tak ocitne i oddělení občanských průkazů a cestovních dokladů. „Lidé si mohou vyzvednout nebo podat žádost o nové doklady na staré adrese naposledy v pondělí 25. března. Provoz oddělení obnovíme v úterý druhého dubna už v prvním patře objektu na Protzkarově ulici,“ uvedl Josef Botek, tajemník městského úřadu.
Čtyřdenní výpadek provozu si vyžádá přemístění technického vybavení tří kombinovaných pracovišť, která slouží k pořizování biometrických údajů pro osobní doklady občanů. „A musíme přesunout i archiv dokumentace, který uložíme do dvou nových rotačních kartoték za milion korun,“ doplnil Botek.
Stěhování se dotkne i přestupkového oddělení, které se v nových prostorách otevře 26. března.

TOPlist

Cookies nám pomáhají k Vaší spokojenosti

Tento web používá soubory cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace