Přesvědčí lidi o české kvalitě?

Přesvědčí lidi o české kvalitě?
Foto: iDobryDen.cz
Slavkov Zprávy 18 / 09 / 2009

Na současnou ekonomickou krizi musí reagovat řada podniků. A tato reakce je mnohdy velmi bolestná. Propouštění, snižování mezd či dokonce rušení firem je dnes bohužel častou praxí.
Ve Slavkově proto před časem vnikla agentura, která si dala za cíl co nejvíce zmírnit dopady krize na české podniky. Jenže jak to udělat?
„Na našem trhu je spousta kvalitních firem s kvalitními výrobky. Bohužel levný dovoz výrobků z Asie a USA nutí české společnosti k snižování cen a kvality výrobků na úkor zákazníka. V krajních případech i k likvidaci společnosti,“ říká jednatel agentury Marek Kubiš. Jejich práce je tedy jednoduchá. Vysvětlují lidem, proč je důležité kupovat české výrobky.
„Není v tom žádný nacionalismus, ale kupováním výrobků od českých firem pomůžeme naší ekonomice a zachráníme práci našim sousedům,“ uvedl příklad Kubiš. Podle něj není smyslem agentury prodávat za každou cenu české výrobky, ale upozornit lidi, že k výrobkům, na které jsou třeba zvyklí, existuje i stejně kvalitní či stejně cenově dostupná česká alternativa.
„Naše heslo je Češi Čechům. Pod tímto heslem si o nás mohou lidé i zjistit, co potřebují, třeba na internetu. Chodíme po obcích a provádíme tuto „osvětu“. Proto až nás lidé ve své obci uvidí, nemusí mít strach s námi mluvit. Nejsme nějací podomní podvodníci. Prostě jen dáváme informace, které můžou zachránit práci každému z nás,“ zakončil závěrem jednatel slavkovské agentury.
„Takto jsem nad tím nikdy nepřemýšlela. Něco na tom nápadu ale bude, jenže kdo má dnes čas studovat malinkým písmem původ výrobku? Takové informace bych si tedy určitě poslechla,“ podělila se o svůj názor Broďanka Petra Zajíčková.

TOPlist