Zákazníci zuří. Podnikatelku mají tahat z louže tím, že zaplatí podruhé!
Foto: SAL, koláž DOBRÉHO DNE
Kauza společnosti Nábytek Dudová, která je od dubna loňského roku v konkurzu, nekončí, ale naopak nabírá nečekané grády. Insolvenční správce totiž vyzývá desítky zákazníků, aby opětovně zaplatili za odebrané zboží. A tak není divu, že jim stoupá adrenalin v krvi. Jenže není vyloučené, že do peněženky sáhnou podruhé…
Je to vrchol drzosti, nebere si servítky jeden z poškozených, jehož jméno redakce DOBRÉHO DNE zná. Kontaktovala nás právnická společnost z Prahy, abychom zaplatili dlužnou částku za postel, kterou jsme si před dvěma lety zakoupili a zaplatili. Nechápu, jak je něco takového vůbec možné, neskrývá rozčarování bývalý zákazník. V ohrožení jsou podle něj lidé, kteří majitelce firmy Marii Dudové zaplatili hotově a z jakéhokoliv důvodu nemají o zaplacení doklad. Jelikož paní Dudová dělala všechno vědomě, na odebrané a zaplacené zboží ještě vystavila faktury, které samozřejmě zůstaly neuhrazené. A teď jimi chce zaplatit vlastní dluhy, kroutí hlavou zdroj DOBRÉHO DNE, který se dokladu o zaplacení zbavil, protože už uplynula dvouletá záruka… A zdaleka není sám.
VÍCE ČTĚTE V PONDĚLNÍM VYDÁNÍ NEBO PLACENÉ VERZI TÝDENÍKU DOBRÝ DEN S KURÝREM